Δεν έχει σχέση με τη Θεσπρωτία, αλλά είναι χαρακτηριστικό δείγμα
του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν οι υπηρεσίες στην Ελλάδα!
Το γεφύρι αυτό χαρακτηρίστηκε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο
(ΦΕΚ 1039/Β/23-8-2000) αλλά είχε την ατυχία να πέσει πάνω του
η θηριώδης Εγνατία οδός!
Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα της Υπηρεσίας:
"...Το 1999 εγκρίθηκε η μεταφορά του γεφυριού...
Το 2004 το γεφυράκι δεν μεταφέρθηκε, κατεδαφίστηκε
και κτίστηκε νέο, σε παραπλήσια θέση!"
Το θαυμαστικό είναι δικό τους!
Θαυμάζουν γιατί;
Επειδή άφησαν να καταστραφεί ένα ακόμη
ιστορικό διατηρητέο μνημείο;
Αν κατεδαφίζονται τα μνημεία με τόση ευκολία
(προσέξτε ότι το 1999 αποφάσισαν τη μεταφορά
και το 2000 το κήρυξαν μνημείο!)
τότε ποιά τύχη περιμένει την πολιτιστική μας κληρονομιά;
(και όχι την Πολιτική μας κληρονομιά,
που γράφει ο Καχριμάνης στον πρόλογο σ. 5)
του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν οι υπηρεσίες στην Ελλάδα!
Το γεφύρι αυτό χαρακτηρίστηκε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο
(ΦΕΚ 1039/Β/23-8-2000) αλλά είχε την ατυχία να πέσει πάνω του
η θηριώδης Εγνατία οδός!
Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα της Υπηρεσίας:
"...Το 1999 εγκρίθηκε η μεταφορά του γεφυριού...
Το 2004 το γεφυράκι δεν μεταφέρθηκε, κατεδαφίστηκε
και κτίστηκε νέο, σε παραπλήσια θέση!"
Το θαυμαστικό είναι δικό τους!
Θαυμάζουν γιατί;
Επειδή άφησαν να καταστραφεί ένα ακόμη
ιστορικό διατηρητέο μνημείο;
Αν κατεδαφίζονται τα μνημεία με τόση ευκολία
(προσέξτε ότι το 1999 αποφάσισαν τη μεταφορά
και το 2000 το κήρυξαν μνημείο!)
τότε ποιά τύχη περιμένει την πολιτιστική μας κληρονομιά;
(και όχι την Πολιτική μας κληρονομιά,
που γράφει ο Καχριμάνης στον πρόλογο σ. 5)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου