" Φάμανε το βόιδι και ποστάσαμαν στη νουρά. " "

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Ντεκλαρασιόν

του Πωλ Νορ (1899-1981)

Ζηλότυπα το μυστικό μου,
υπομονή κάνε καρδιά,
το φύλαξα και στ΄ όνειρό μου,
όταν σε δω δεν λέω μιλιά.
Ίσως μια μέρα όμως, καλή μου,
δεν θα μπορέσω να κρυφτώ,
ή θάν΄ καλύτερα, αλλοί μου,
μια και μου είναι αυτό γραφτό,
όλο με μιας να το φωνάξω
και στον καθένα να το πω,
ρίμες χωρίς να συνταιριάξω,
αγάπη μου, πως σ΄ αγαπώ!
Τώρα όμως κάλλιο να λουφάξω,
ίσως και δεν είναι καιρός,
ακόμα να γινώ γαμπρός!


Άγγελος Βογάσαρης : Πωλ Νορ (Νίκος Νικολαΐδης)
ο σατιρικός, ο λυρικός, ο θεατρικός, ο αντιστασιακός
Δωδώνη 1985, σ. 56. Πρωτοδημοσιεύτηκε
στην εφημερίδα «Βραδυνή» της 16ης Απριλίου 1937.

(Φυσικά ο Πωλ Νορ δημοσίευε τις ακροστιχίδες

χωρίς κεφαλαία και έντονα γράμματα, όπως στο παραπάνω ποίημα,
στο οποίο θα βρείτε  και το...κρυμμένο νόημα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: