" Φάμανε το βόιδι και ποστάσαμαν στη νουρά. " "

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

Και πάλιν περί Τσαμουριάς!


 Ετοιμαστείτε για μια βαθιά βουτιά στον κόσμο των γειτόνων μας Αλβανοτσάμηδων! (Τους λέω Αλβανοτσάμηδες για να τους ξεχωρίσω από τους Αρβανήτες χριστιανούς Τσάμηδες και φυσικά από τους Ρωμιούς Τσάμηδες). Μαζί με το φίλο Αντώνη Γκίνη (ο οποίος ανέλαβε το δύσκολο έργο των μεταφράσεων) Θα σας παρουσιάσουμε, εκτός από τον Άρμπεν Π. Λάλλα με τον οποίο έχει ασχοληθεί αυτό το ιστολόγιο, τον Abetin Rakipi και τον Arber Thesproti. Θα κλείσουμε με την ήρεμη φωνή του Χαριεντίν Ισούφη, τον οποίο οι παραπάνω κατηγορούν ως..."ελληνόφιλο"!

Ξεκινάμε με το άρθρο του Arber Thesproti (ποιός ξέρει πως να λέγεται πραγματικά!) ο οποίος επιτίθεται στον μουσουλμάνο Abetin Rakipi αναμασώντας το εθνικιστικό παραμύθι, ότι οι Αλβανοί είναι Πελασγοί κι ότι οι Τσάμηδες πήραν το όνομά τους από το ...Χειμέριον άκρο: 

Abedin Rakipi: «Ζήτω η Ανεξάρτητη Ισλαμική Δημοκρατία της Τσιαμουριάς»

Αυτή τη δήλωση του κ. Abedin Rakipi  έβαλα ως τίτλο σκόπιμα, για να δουν όλοι οι  Αλβανοί και να καταλάβουν ξεκάθαρα το ατόπημα που ετοιμάζει μια ομάδα θρησκευτικών εξτρεμιστών για την Τσιαμουριά μας.

Η ουσία αυτής της φονταμενταλιστικής δήλωσης των ισλαμιστών εξτρεμιστών είναι ξεκάθαρη στα ακόλουθα λόγια του κ. Αμπεντίν όταν λέει: «Ζητώ από τον Θεό να μου δώσει τη δυνατότητα να καλέσω για προσευχή στα πιο όμορφα και περήφανα τζαμιά της Τσιαμουριάς και να υψώσω ψηλά, τη σημαία μου, τη σημαία της μουσουλμανικής Τσιαμουριάς».

Βλέπετε, καταλαβαίνετε, πόσο μακριά φτάνουν οι προσευχές του κ. Αμπεντίν για την Τσιαμουριά  μας;!

Μια μουσουλμανική, μια Ισλαμική δημοκρατία της Τσιαμουριάς, μια δημοκρατία μπανανία. Μια τρέλα θρησκευόμενων εξτρεμιστών και αφεντικών από ανθρώπους που δεν αντιλαμβάνονται και που επιδιώκουν να παίξουν με τα συναισθήματα ενός λαού, με τα συναισθήματα ενός ολόκληρου έθνους.

Για τον κ. Αμπεντίν, η Τσιαμουριά δεν είναι αλβανική επικράτεια που έχει αποκοπεί από τον προγονικό της κορμό, αλλά είναι μια μουσουλμανική περιοχή που οι «Κάουρι-άπιστοι» την έκοψαν από την ισλαμική γη.
Μια τέτοια πεποίθηση, μια τόσο σκοταδιστική νοοτροπία της Ανατολίας, δεν οδηγεί στον ευρωπαϊκό πολιτισμό, αλλά οδηγεί 500 χρόνια πίσω στη Μέκκα της Αραβίας. Δεν μπορείς να πας στην Ευρώπη με «αραβικές καμήλες», αλλά μόνο ως Αλβανοί, ως άξια τέκνα διάσημων Αρμπερέσιδων ηρώων που έκαναν τα πάντα για να αντιμετωπίσουν τον Οθωμανισμό.

Η ιστορία της Τσιαμουριάς δεν ξεκινά με τον ισλαμισμό, αλλά πολύ νωρίτερα. Ξεκινώντας από τον πρώτο προελληνικό λαό, τους αρχαίους Πελασγούς, συνέχισε με τους Θεσπρωτούς του Ομήρου, τους θαλασσοπόρους της ναυσιπλοΐας που ζήτησαν εκδίκηση από τον Οδυσσέα, τον καταστροφέα των περίφημων Τρώων.  

Ο δεύτερος Πελοποννησιακός πόλεμος όπου οι Κορίνθιοι συνάντησαν τους Αθηναίους στη γη της Τσιαμουριάς κι όπως λέει ο ιστορικός Θουκυδίδης, οι «βάρβαροι» ιθαγενείς υποστήριξαν τους Κορίνθιους και τους Σπαρτιάτες, δίνοντάς μας ξεκάθαρα το όνομα της Τσιαμουριάς μας, το Χειμέριον που ονομάζει ο Θουκυδίδης.

 500 χρόνια π.χ. πήρε το όνομά η Τσιαμουριά. Συνέχισε με τους πολλούς πολέμους των πριγκίπων Τσάμηδων όπως ο Γκίν Σπάθα, ο Παλ Σπάθα, ο Γκίν Ζενεμπίση και φυσικά ο Γιακούμπ Σπάθα ενάντια στους ελληνοβυζαντινούς εισβολείς και τους Σέρβους ηγεμόνες των Ιωαννίνων.

Πολυάριθμοι πόλεμοι κατά των Οθωμανών με τον περίφημο Οσμάν Τάκα και τον ήρωα Χατζή Νταλιάνη, συνεχίζονται με τις πολυάριθμες προσπάθειες των Τσιάμηδων το 1821 με επικεφαλής τον περίφημο Αλή Πασά. Και φυσικά ακολουθούν και οι πολλές φουρτούνες και το αίμα των Τσάμηδων ενάντια στους μπαμπέσηδες  Έλληνες.

Οι απάνθρωπες σφαγές μανάδων, αδελφών, πατεράδων, αθώων παιδιών, μαζικές εκτοπίσεις από την προγονική γη μας. Μια ολόκληρη ζωή πολέμων και πολυάριθμες προσπάθειες διατήρησης της ταυτότητάς τους, της Ηπειροαλβανικής ταυτότητας. Όλος αυτός ο ηρωισμός που μπορεί να ηρωοποιήσει  τους Τσιάμηδες, κι έρχεται  ο κ. Αμπεντίν και τον ξεχνά ως εκ θαύματος και μιλάει μόνο για τζαμιά και προσευχές!

 Οι Τσιάμηδες σε όλη την ιστορία τους δεν πολέμησαν στο όνομα του Ισλάμ, αλλά πολέμησαν στο όνομα της διατήρησης της ταυτότητάς τους που είναι πολύ διαφορετική από την ταυτότητα των Ελλήνων που ήρθαν και κατέκτησαν την Ήπειρο κι αιματοκύλησαν την μαρτυρική  Τσιαμουριά.

Πολέμησαν για λογαριασμό των προγόνων τους ηρώων, για λογαριασμό των Ιλλυριο-Ηπειρωτών-Αλβανών.

Αυτή η σκοταδιστική οθωμανική νοοτροπία που εκτρέφει συνεχώς τέτοια διαμάντια, δεν είναι ένα τυχαίο φαινόμενο, είναι ένα φαινόμενο που εγχέεται με κόλπα ανάμεσα στις γραμμές των Τσιάμηδων. Είναι μια παλιά παραπλανητική πολιτική που βγαίνει από την ελληνική σοβινιστική μηχανή που επιδιώκει να παρουσιάσει τους Τσιάμηδες ως αποίκους που ήρθαν στην Τσιαμουριά  κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής κατοχής. Παραδόξως, αυτή η σκοταδιστική πολιτική των βρόμικων ελληνικών συλλόγων συγκλίνει όμορφα με την ισλαμιστική πολιτική του κ. Abedin Rakipi που προσπαθεί να παρουσιάσει την Τσιαμουριά και την ιστορία της μόνο με ισλαμικές αποχρώσεις.  Αυτό προσπαθούν  οι κακοί Έλληνες να παρουσιάσουν την Τσιαμουριά ως εστία ισλαμιστών φονταμενταλιστών εξτρεμιστών και οι εξτρεμιστικές εκκλήσεις του Αμπεντίν κάνουν αυτή τη βρόμικη δουλειά.

Συγχαρητήρια, κύριε Abedin, που δώσατε στους Έλληνες δολοφόνους μια χρυσή ευκαιρία να παρουσιάσουν το Τσιάμικο ως πρόβλημα των φονταμενταλιστών ισλαμιστών εξτρεμιστών. Είστε εχθρικοί όχι μόνο με τους Ευρωπαίους Χριστιανούς που θέλουν να μας βοηθήσουν, αλλά είστε επίσης εχθρικοί προς τους Αλβανούς Χριστιανούς που λαμβάνουν τις εκκλήσεις σας αυτές της «Ισλαμικής Αδελφότητας» ως κίνητρο για θρησκευτικό πόλεμο.

Δεν υπάρχει ούτε ισλαμιστική ούτε χριστιανική Τσιαμουριά. Υπάρχει μόνο μία Τσιαμουριά κι αυτή είναι η  αλβανική Τσιαμουριά που έχει αποκολληθεί με το ζόρι από τον αλβανικό κορμό. Μόνο γι' αυτήν  την Τσιαμουριά πρέπει να πολεμήσουν όλοι οι Αλβανοί ανεξαρτήτως θρησκείας, περιοχής και ιδεών, ενώ οι φανατικές κραυγές των φονταμενταλιστών είναι απλώς οι φωνές από τις άθλιες κουκουβάγιες που θρηνούν τον "θάνατό" τους και τη φανατική και δυσοίωνη υπόθεση  τους.

                                                                                             Arber Thesproti

(Ο Arber Thesproti επιτίθεται συνεχώς στον Abedin Rakipi. Σε μιά άλλη δημοσίευσή του, με τίτλο "Abedin Rakipi, ένας πειρατής της υπόθεσης της Τσαμουριάς" γράφει μεταξύ άλλων: "Δεν εκπλήσσομαι καθόλου με τέτοιους τσαρλατάνους. Είναι μέρος της μιζέριας του λαού μας, είναι προϊόν ιδεολογικο-θρησκευτικού σαρτισμού που επί 500 χρόνια άφησε τους Αλβανούς στη μιζέρια. Ακριβώς το υποπροϊόν αυτού του είδους μας συνέδεσε για οκτώ αιώνες με το αλέτρι της Ανατολίας. Με τέτοιους δεν μπορούν οι Αλβανοί να κάνουν χωριό, ούτε ολόκληρη επαρχία αλλά στην ίδια  αιώνια ταφή, στο μέρος που επιθυμούν οι σύλλογοι των βόρειο-ηπειρωτών, στην αγκαλιά της Τουρκίας, που εν μέσω του προβλήματος ήρθε να προσπαθήσει να λύσει τις διαφορές μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας. Το ζήτημα των Τσάμηδων είναι ένα πρόβλημα παναλβανικό και δεν μπορεί να γίνει όργανο στα χέρια της Τουρκίας ή της Ελλάδας. Μπορεί να το λύσουν μόνο οι Αλβανοί και κανένας άλλος. Αλλά ο Abedin Rakipi δεν τα καταλαβαίνει όλα αυτά, για αυτόν το κέντρο του κόσμου είναι η Μέκκα και όχι η αρχαία Δωδώνη της Τσαμουριάς. Γιατί ο Abedin Rakipi λέει ψέματα και εξαπατά; Τέτοιοι άνθρωποι είναι περιζήτητοι τόσο από τους ελληνικούς σοβινιστικούς κύκλους όσο και από τον ισλαμικό φονταμενταλισμό. Οι κραυγές του Αμπεντίν ρίχνουν νερό μόνο σε αυτές τις δεξαμενές. Έτσι τα ελληνικά συμφέροντα συμπίπτουν με τα συμφέροντα του τσαρλατάνου Αμπεντίν Ρακίπι. Αυτό που έκανε τους Ελληνοφαναριώτες να βγάλουν φτερά είναι ακριβώς η νέα ιδέα ότι οι Τσάμηδες είναι Τούρκοι άποικοι που έχουν εγκατασταθεί από την εποχή της Τουρκίας κι αυτή την ξεδιάντροπη πλαστογραφία προσπαθούν να διαδώσουν παντού. Αυτοί -με μια πέτρα που σκότωσε δύο πουλιά- από τη μια παίζουν με την πίστη των Τσάμηδων Αλβανών, παρουσιάζοντάς τους ως Τούρκους, ενώ από την άλλη οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί τους παρουσιάζουν ως Έλληνες. Έτσι προσπαθούν να διχάσουν τους Αλβανούς. Όποιος είναι μουσουλμάνος είναι Τούρκος κι όποιος είναι ορθόδοξος είναι Έλληνας. Δεν υπάρχουν καλύτερες περιπτώσεις για τους ελληνοφαναριώτικους κύκλους όταν βρίσκουν μερικά άδεια κεφάλια όπως το έργο του τσαρλατάνου Abedin Rakipi που ξεκινά κάθε του συζήτηση με την αραβική φόρμουλα «bismilahim rrahmani rrahim» και η προσωπική του πίστη προσπαθεί να τα ντύσει όλα.  Τρίβουν τα χέρια τους με ενθουσιασμό όταν βλέπουν το έργο του Αμπεντίν Ρακίπι που άφησε το ρολόι την εποχή των Οθωμανών σουλτάνων που διέλυσαν την Αλβανία για να φάνε ο ένας το κεφάλι του. Μεταξύ του Αμπεντίν Ρακίπη και των ελληνοφαναριώτικων κύκλων δεν βλέπω διαχωρισμό,  έχουν τις ίδιες ιδέες, αγωνίζονται για τους ίδιους στόχους, είναι στο ίδιο χαράκωμα. Συμπερασματικά λοιπόν, ο Αμπεντίν Ρακίπι είναι ένα εργαλείο στα χέρια των ελληνοφαναριώτικων κύκλων που επιδέξια το χρησιμοποιούν για να σβήσουν μια για πάντα τη φωνή των Τσάμηδων που δεν σιωπούν για τα δικαιώματά τους. Ο Abedin Rakipi προβάλλεται από τους ελληνοφαναριώτικους κύκλους ως χαρακτηριστικό παράδειγμα για να πει στον κόσμο ότι όλοι σκέφτονται σαν αυτόν, άρα είναι ριζοσπάστες ισλαμιστές φονταμενταλιστές που δεν τους αρέσει η ειρήνη και η συνύπαρξη με άλλους που δεν έχουν τις ίδιες πεποιθήσεις μ’ αυτούς και δεν πρέπει να βοηθηθούν στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Δεν πρέπει να εκπλήσσει το γεγονός ότι υπήρξαν και θα υπάρχουν άθλιοι υπηρέτες όπως ο Αμπεντίν Ρακίπι που πουλάνε και τον πατέρα τους για πέντε ελληνικά άλογα. Αυτός είναι ο λόγος που ο Abedin Rakipi, ο πρόεδρος της Ένωσης Τσάμηδων των Βρυξελλών, λέει ψέματα και εξαπατά. Ήθελα να δείξω ότι οι Τσάμηδες είναι η μόνη ζωντανή μαρτυρία των παλιών κατοίκων της Ηπείρου, έχουν τις ρίζες τους βαθιά ριζωμένες στην αρχαιότητα και έχουν χύσει ποτάμια αίματος για εκείνα τα ευλογημένα εδάφη. Ήθελα να δείξω ότι ο πληθυσμός των Τσάμηδων συνέβαλε όχι λιγότερο από τους Σουλιώτες στην απελευθέρωση της Ηπείρου από την Οθωμανική κυριαρχία και ότι και οι δύο πλευρές, οι Σουλιώτες και οι Τσάμηδες, πολέμησαν μαζί για αυτά τα εδάφη..." https://tschameria-blogspot-com

Βέβαια, με τη σειρά του ο Abedin Rakipi κατηγόρησε τον Arber Thesproti ως "Γκραικόφιλο" (FALLSIFIMET E GREKOFILIT ARBER THESPROTI October 29, 2008 http://shoqatacameria.blogspot.com/). 

Τώρα, πόσο "φίλοι" των Ελλήνων είναι και ο ένας και ο άλλος, φαίνεται από τα γραπτά τους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: